onsdag 11 augusti 2010

Vila - eller inte?!


Ok hyfsat mör idag. Känner av både måndagens och tisdagens träning. Och känner jag efter så sitter det även kvar i benen. Valde att hoppa över lunchpasset på CFN och tog i stället en morgonpromenad vid Alviks strand. 45 min, hyfsat kuperat räckte gott för mig idag. Inte riktigt som de promenader jag tagit i platta Skåne...

Fick lite tid över innan jag skulle köra min kvällsklienter, så jag passade på att köra lite extra kondition.

15 min cykel
1000 m rodd på 4:04

Fruktansvärt varmt på gymmet :( Jag var på väg av cykeln redan efter ett par minuter... Ingen vidare prestation i rodden, fast det var ju inte meningen heller...

1 kommentar:

krgi sa...

Det är så jobbigt att vara på gymmet i Bromma när det är varmt...det är fruktansvärt!!
Img på CFN kl 11:30!!