lördag 21 augusti 2010

Martina, Jenny & Jag


Mötte upp Jenny och Martina på CFN för att träna tillsammans, eller samtidigt i alla fall. Jenny och Martina skulle köra tunga marklyft och strikta pullups, vilket inte var läge med min rygg.

Istället blev det:
WU
400 m rodd

5 varv:
5/5 KB snatch 16 kg
5 pullups
5 inverted burpees (fristående)

Tid : 7:32
Kul pass, men nästa gång blir det 10 varv :)

Därefter:
200 enkelhopp med rep (alternerade)
20 DU (dubbelhopp)

Vad lyxar man till det med när man försöker klippa sockret? Biff Rydberg på sötpotatis! Mums, även om det känns lite udda att tärna ner oxfilé till en pyttipanna...

6 kommentarer:

krgi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
krgi sa...

Härligt Jonna!!
Själv satte jag nytt PR idag i Kipping Pullups, 7st!!
Jaa, jag börjar ta övertaget om mitt psyke...

Martina sa...

Yes jag hittade dig! :)
Min lillasyster tycker att jag har knölig rygg,det har ni med..sweet!
Strålande jobbat idag fröken smidig hoppas vi ses snart igen!

Jonna sa...

Stina: Grymt! Inte för att jag är det minsta förvånad... Heja dig!

Martina: Knölig rygg! Det är ju en strålande komplimang :) Så klart vi ses snart igen! Urbra jobbat själv idag. Slå Jenny i marklyftskombinationer är det inte många som gör...

Jenny sa...

Ha ha! Jag ser ut som en liten sparv mellan er!!

Tack för idag! Maten ser urgod ut!

Jonna sa...

Jaha! Där fick du ett smeknamn :) Sparven!