fredag 28 maj 2010

Husköp!

Vrålhungrig idag! Jag har ju ställt in mig på att fasta fram till lunch alla dagar man får äta mat. Mest för att jag då vet ganska precis hur mycket jag kan äta för att hamna på rätt kaloriintag och därmed slipper kostregistrera.

Ett träningspass blev det bara, och nu ligger jag egentligen back 3 pass...

11.00 i Alvik
21-15-9
Ringpushups
KB DL 40 kg
Toes to bar

Tid: 10:21

Hade kunnat sänka ringarna någon decimeter. Känningar i SI-leder framför allt vid marklyft med höger hand. TTB jobbigast i axlarna...

Skrev på ett kontrakt för att köpa ny bostad idag. Flytten sker om ett och ett halvt år och det ska bli så skönt med mer yta!!


Tyvärr så blir det mindre kul att skiljas ifrån våra fantastiska grannar :( Tur att vi bara ska flytta 500 meter. I vilket fall så har det blivit ett större intag av fett än vad det borde vara idag och på det ett par glas vin för att fira... Illa illa! Invägning i morgon - det är bara att hålla tummarna!

Inga kommentarer: