torsdag 13 maj 2010

Dumheter!

Ok, jag avvek ifrån tanken om att inte dricka alkohol fram till midsommar igår. Det var dumt! Jag drack inte mer än två små glas, men det känns idag :( Törstig, trött och hungrig!! Det blir en utmaning att hålla fastan fram till lunch...

Vet inte ens om jag ska erkänna att jag drack två glas i dag oxå... I morgon blir det fram med mål och affirmationer och läsa, läsa, läsa!

Fick hjälp av David med ryck och frivändning idag :) Man ska ju aldrig tro att man kan något... Eller som David säger - man blir sämre för varje pass :( Jag tror det ligger i att ju bättre man presterar desto noggrannare blir man. Det blir till att nöta!

I vilket fall - en timmes teknikträning snatch och clean på 15 kg.

11.30 - fläskfilé, coleslaw
16.00 - ost, äpple
19.00 - tomat, mozarella, oxfilé, blandad sallad, vinägrette, glass, choklad, nötter

Fett: 132g  Protein: 108g  Kolhydrater: 77g   Kcal: 2217




Fett: 132g  Protein: 108g  Kolhydrater: 73g  Kcal: 1929

Inga kommentarer: