lördag 29 maj 2010

Invägning 2 och ätardag :)

Var lite orolig inför invägningen eftersom jag gjorde lite avsteg ifrån dieten igår. Fast det verkar inte ha gjort någon skillnad :)

-3,5 kg
-11,5 cm (flera mätställen adderade)

Mycket positivt överraskad! Känns jättekonstigt att "synda" med godis och annat gott idag när det gått så bra, men det är ju det som är hela grejen med den här dieten...

Det blir ett pass på CrossFit Nordic idag och sedan ett par timmars jobb innan vi ska bort på middag ikväll!

10.00 Tabata Something Else
Inte direkt det passet som jag själv hade valt... Två gånger inom loppet av 4 dagar är lite väl mycket. Det enda positiva är väl att jag gjorde bättre ifrån mig än i tisdags och kom upp till 358 poäng. Fortfarande långt ifrån mina 393, men jag är nöjd med ökningen sen i tisdags!

Åt fantastisk älgfilé med trattkantareller och rostad potatis på kvällen och avslutade med fläderpannacotta och choklad :)

Inga kommentarer: