onsdag 8 september 2010

På G?!

Har varit trött och öm i ryggen i en vecka och därför valt att hoppa träningen. Vilket troligtvis är det mest kontraproduktiva jag kan göra. Blev bara så less när allt kändes så brutalt tungt förra veckan. Saga håller åter på och väcker mig okristligt tidigt - helst innan 05 om hon får bestämma - och det gör inte träningsmotivationen bättre.

Hade i alla fall siktet inställt på lunchklassen på CFN, men efter att ha fått hjälp av Claes att justera typ hela ryggen i morse så blev jag beordrad att ta det lugnt idag och vara försiktig med ryggen. Alltså var det bara till att hitta på något annat...

Fick tag i Martina och lyckades locka henne till gymmet sent i kväll.
Vi lekte lite med bollar, övade kipp (Martina) och stod lite på händer. Mycket lugnt, men nyttigt och kul! Martina hade fått för sig att hon inte kunde kippa, men det kan hon visst! 5 på raken betyder att man kan! Härligt jobbat och tack för sällskapet Martina!

Så här fina blir vi på bild (lånad från Martinas blogg)

5 kommentarer:

krgi sa...

Ni såg ut att ha väldigt roligt!!
Vill gärna lära mig bollövningarna, det såg knivigt ut!!

Jonna sa...

Självklart ska vi köra lite boll ;) Måste boka in lite träning tillsammans - det här håller inte... Hur ser det ut i helgen?!

Martina sa...

Kristina: Det VAR knivigt :)
Tack för igår Jonna det var superkul och jag är imponerad av dina boll-skills!
Jag vill också vara med i helgen! :)

Jonna sa...

Såklart du får vara med i helgen! Söndag vore bäst för mig. Hur ser det ut för er?

krgi sa...

Vore skitkul!!
Vilken tid?