torsdag 9 september 2010

Handbollsövning

Blev verkligen peppad att komma igång igen igår, så innan jag hann ångra mig körde jag ett pass nu på morgonen.

Lite uppvärmning med pinne, armhävningar och pull ups.

Sen 6 varv:
6 målvakts pressar* 25 kg
6 utfall med rotation 10 kg
6 pullups
6 utfall med rotation 10 kg

Tid: 9:59
* 1 rep = pushpress till OH + 2 steg åt sidan + ta ner stången. Gå tillbaka i nästa rep.

Tog det lugnt. Kunde haft mer vikt på stången och i utfallen. Pullups bara jävliga. Det är väl där sömnbristen tar ut sin rätt antar jag.

Hade någon vag tanke om att promenera på bandet, men den försvann på vägen. Tog mig an att öva på hollow rocks istället...

MEN HUR VET MAN ATT MAN GÖR RÄTT?!!!
HJÄLP - NÅGON?
Vet inte ens hur man räknar repetitioner... Jag räknade fram och tillbaka som en.

3 x 20 rep

Tungt, så något rätt blev det väl ändå. Upplevde dessutom att det blev en mer ojämn(?) gungning emot slutet.

Middag idag torsk med ägg & smör

Inga kommentarer: