söndag 12 september 2010

Smörgås & Tacofritata


Kan det bli mycket bättre en söndagsmorgon? Ja, det skulle vara att komplettera smörgåsen med en kopp varm choklad... I dag får dock chokladte duga! Brödet? Ja, det hittar du recept på här.

Mötte upp Stina på gymmet för att köra lite bollträning. Var dock mest sugen på att köra en cirkel, så det fick det istället.

WU
1000 m rodd
400 m löpning 10 km/h (belastningstest)

21-15-9
Hang power clean 30 kg
OHS 30 kg
Armhävningar

Tid: 9:51
Dåligt uppvärmd. Stina körde först, så jag hann kallna. Andra varvet flöt på riktigt bra. Definitivt mer uppvärmning hädan efter! Positivt att ryggen inte bråkade i HPC. Armhävningar alltid tufft efter vändningar, för att inte tala om OHS. Tack för pepp Stina!

Jag har senaste veckan jobbat hårt för att klippa mitt sädintag. Det har gått väldigt bra, men vad gör man när familjen vill ha tacos?

Tacofritata!

2 kommentarer:

Martina sa...

Såg riktigt gott ut! Trist att jag inte kunde vara med och träna med er :)Hur gick löpningen?

Jonna sa...

Ja, men vi får köra en annan gång! Nja, löpningen går inget vidare. Jag börjar trampa på utsida vä ganska snart, då det är i den positionen jag avlastar. Får nog avvakta ett tag till. Tänkte hoppa rep istället...