onsdag 2 juni 2010

Trött, så trött...

Vansinnigt segt i morse. Hungrig också :(
Jobbat på gymmet hela dagen, men en lång hål timma efter lunch. Åkte till CrossFit Nordic får att träna lite. Var milt sagt dåligt fokuserad och lät mest tiden rinna iväg.

13.30 CFN
Körde lite blandade vändningar på upp till 30 kg. Kroppen var inte riktigt med mig idag...

Avslutade med en minicirkel:
21-15-9
KBS 16 kg
Armhävningar

Tid: 4:15

Inga som helst känningar i ryggen i svingarna, vilket ju är relativt ovanligt. Sist det hände var jag också på Nordic och körde... Annan teknik med massa tränare runt omkring kanske eller bara en tillfällighet?! Armhävningar slitiga. Inte vän med mina axlar just nu.

16.15 SATS Alvik
15 min cykel
Lite pull ups

21-15-9
Burpees
Ring row (80 cm)

Tid: 7:06

Rent bestraffningspass p g a söleriet tidigare idag. Tror inte att det finns någon övning jag tycker sämre om än burpees! Fast det gick faktiskt förvånansvärt lätt idag. Bröt första två seten ett par gånger, men jag hoppade både ner och ihop i alla reps. Inget klivande över huvudtaget! Kanske dags att köra en Bodyweight Fran igen snart. Fast då måste jag nog ha David som pushar. Ring rows tungt som vanligt.

8.10 - lufttorkad fläskytterfilé, gurka
11.45 - sallad, mozzarella, parmaskinka, oliver, tomat, gurka
14.40 - lufttorkad fläskytterfilé, gurka
20.00 - grillad fläskfilé, coleslaw, 70 % choklad

Troligtvis både för mycket kolhydrater och fett idag. Orkar inte räkna efter. Invägning nr 3 i morgon. Har onda aningar...

Inga kommentarer: