söndag 6 juni 2010

Grönalund & familj

Det här kostupplägget funkar riktigt dåligt med familj :( Johan blev hyfsat irriterad när jag förklarade att jag inte skulle äta vare sig på fredag eller lördag... Jag förstår det fullkomligt. Det är varken kul för mig eller Johan, men framförallt så ser det inte bra ut att inte vara med och äta middag när man har en liten tjej på tre och ett halvt!

Jag har därför bestämt mig för att gå över till att köra periodisk fasta, men att förlänga den avsevärt. Alltså, att i största möjliga mån endast äta middag, men att i alla fall typ var tredje dag äta även lunch. Kan även tänka mig att köra heldagsfasta ibland, bara det funkar med familjen.

I fredags valde jag att bryta fastan vid 19 tiden.
På lördagen hade vi planerat att gå till Grönan med goda vänner och barn. Shakedag... Skulle inte tro det! Logistiken i det blir helt omöjlig :( Körde mer eller mindre en ätardag, fast med mer normala proportioner i matväg.

Idag blir det bara middag! Grillat givetvis!

Inga kommentarer: