lördag 24 juli 2010

Saga monstret!

Det är illa nog att sängen vi sover i här i Skåne bara är 120 cm bred. När Saga dessutom tycker att hon ska sova mellan oss blir det milt sagt förjävligt! Hon har någon typ av reflex som innebär att så fort hon får kontakt med något med fötterna så trycker hon ifrån. Detta innebär att det förutom att vara jävligt trångt och därmed en plåga för ryggen även gör hyfsat ont pga ideliga sparkar ifrån monstret...

Alltså det var hyfsat outsövd jag tog mig till gymmet i morse. Trist eftersom jag faktiskt fick till nästa 9 timmar igår natt :(

WU
15 min cross trainer
Nivå 10,12,14,16, 18
3 min/nivå

Därefter 3 varv:
15/15 DL + enarmsrodd i kabel 25 kg
30 utfall
30 manmakers
30 situps

Tid: 19:47

Lungt tempo, men tungt. Insåg snabbt att gårdagens pass satt kvar i benen. Allt obrutet förutom manmakers som jag bröt alltför ofta.

Inga kommentarer: