tisdag 17 augusti 2010

Kvällspass

Har haft en fruktansvärt oproduktiv dag. Det enda jag fått gjort är ett naprapatbesök hos Claes Wallenberg. Hade tänkt åka till CrossFit Nordic och träna efteråt, men gick därifrån med ordinationen - stabträning senare i eftermiddag...
Åkte till IKEA istället och brände så lite som 250 kr! Bra jobbat :)
Sov istället för att träna i eftermiddags, så det blev en tur till SATS Älvsjö efter middagen. Hade inte tänkt köra något annat än kondition (nej, inga tankar på stabträning), men ångrade mig och körde en cirkel oxå.

14 min crosstrainer
2 min/nivå: 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19

3 varv:
300 m rodd
10 KB snatch 12 kg/arm
10 utfallssteg med KB 12 kg OH/arm
10 weighted situps 12 kg

Tid: 13:41
Ont i uppkörningarna i snatch. Utfallen tyngst. Rectus femoris bränner illa, men jag har inga känningar i hö knä som bråkat sen knäböjen i fredags. Allt obrutet i alla fall, men ganska lugnt tempo.

Ogillar att träna på kvällen - lär sova riktigt risigt i natt!

I morgon blir det träning på SATS Bromma med Stina och Janne. Kul!!

Inga kommentarer: