söndag 5 december 2010

Marklyft och ännu ett tack!

Jag vill börja med att tacka Jenny för att gett mig ett körsbär till :) Hennes motivering var följande:

En tjej jag känt och tränat med i 10 år! Vi har provat de mesta träningsformer tillsammans! Min första PT dessutom! Grymt kunnig om precis allt!! Behöver jag svar på något så ringer jag Jonna = ) Tack Jonna!  En otroligt stark tjej (och envis till tusen = )

Mötte upp Stina, Janne och Claes i Alvik idag. Jag bestämde att det stod marklyft på schemat eftersom Stina behöver börja jobba sig upp mot 100 kg :)

60 kg - 8
70 kg - 5
80 kg - 3
90 kg - 1
100 kg -1
110 kg - 1

Stannade där då det var galet tungt idag! Det får bli försök på nytt PB en annan dag!

Stina lyckades dock persa på 90 kg! Grattis Stina! 
 

1 kommentar:

Martina sa...

Träna något snart?
Kram!