måndag 3 maj 2010

Självbedrägeri och PR!

Ja, det har ju varit Valborg i helgen. Det går sådär med maten när det är kalas... Illa trist att sabotera en grym vecka bara för att man ska ha lite trevligt. Jag skyller det mesta på alkoholen! Inte det att den i sig ställer till det, men min motivation och fokusering avtar hastigt efter ett par glas vin :( - tror det är dax att säga nej tack till alkoholen ett tag, ja, varför inte fram till midsommar?!
Sikta högt som sagt!

Får väl trots allt tacka för de ynka 0,7 kg som försvann denna vecka...
Åkte på en urinvägsinflektion i går och borde kanske inte tränat idag, men Saga somnade tidigt och eftersom Johan ska bort tors-sön så får man passa på när tillfälle ges...

20.10-21.00 Träning SATS Älvsjö
15 min crosstrainer 140-155 pbm

Lätt cirkel: 5 varv
10 OHS 20 kg
10 armhävningar
10 hipextension (långsamma)
Kändes ok, men armhävningar är alltid tungt efter OHS. Ingen tid, lugnt tempo.

Avslutade med lite rodd - varför inte maxa på 500m?!
Tid: 1:48 PR
Tog första 100 m på 12 drag och satte målet att klara 500 m på 60 st. Det blev 61 - nöjd tycker jag nog!

Fattar inte att det ska vara så svårt att ta det lugnt ett helt pass... Får hoppas jag inte får ett bakslag med infektionen!

8.15 - kokosfett
12.00 - sej, smör, morot, gurka
14.40 - ost, clementin, kokosfett
18.30 - korvstroganof, morot
21.15 - turkisk yoghurt


Fett: 112g  Protein: 88g  Kolhydrater: 44g  Kcal: 1556

Inga kommentarer: