måndag 10 maj 2010

Kontentan

Ok, jag har inte druckit alkohol, hållit sockret riktigt lågt, men ätit en hel del god mat... Kontentan efter helgen är + 0,5 kg. Med tanke på att jag inte har tränat på tre dagar, eftersom Saga absolut inte vill lämnas på barnpassningen, så måste jag nog säga att jag är väldigt nöjd. Totalt ligger jag på -3,2 kg på två veckor.

Generellt trött och sliten idag. Högerfoten är fortfarande illa överbelastad! Vet inte vad jag ska göra... Låtsas inte om den för tillfället :)

Kort om tid för träning:

15.00
WU
hopprep 200 enkelhopp (för att tänja på gränserna - eller fötternas överbelastningsproblematik)
500 m rodd - lugnt, men tungt idag.

10 varv av:
5 pull ups
10 utfall
5 HSPU (6 cm kudde)
10 utfall

Tid 14:52
Flåsigt. Dålig rytm i PU. Alla HSPU obrutna - kanske dax att börja köra hela vägen ner?!

5 varv av:
5 KTE
10 push ups

Tid: 5:44
Satans tungt med armhävningar efter alla handstående pressar... på ren vilja alla obrutna! KTE lätt första 2-3 varven.


11.00 - nötragu, morötter, coleslaw, gurka, clementin
15.30 - makrill i tomat, fazer crisp
16.50 - äpple
18.30 - grekisk färs med feta, oliver och kapris, blandad sallad

Fett: 106g  Protein: 95g  Kolhydrater: 76g  Kcal: 1669

Inga kommentarer: