onsdag 5 maj 2010

Nattligt rantande :(

Ja, är det inte Saga så är det något annat! Misstänker att jag inte alls är av med blåskatarren ännu - har varit uppe och kissat 5 ggr i natt. Gav upp vid 4.30. Kan lika gärna göra något konstruktivt istället för att ligga vaken:)

Fick till ett pass med Stina idag.
WU
8 min cykel (hann inte mer)

3 varv
15 KBS 16 kg
15 (1 push press + 1 utfall/ben) 20 kg
15 ring rows (90 cm)
15 KB situps (raka armar) 12 kg

Tid: 17:06

Var tveksam till att svinga då jag är knöcklig i ryggen, men efter lite uppvärmning så kändes det bättre. Utfallskombon var absolut tuffast. En-två pauser varje varv både där och i ring rows. Både tungt och flåsigt pass.

Sen var tanken 5 varv av nedanstående, men jag nöjde mig med 3 då jag började köra upp händerna :(

5 pull ups
10 push ups
5 toes to bar
10 knäböj

Tid: 4:45

Lungt tempo. TTB tungt idag.

11.45 - kyckling med feta- & olivtäcke, blandad sallad med avokado
14.00 - makrill i tomat, fazer crisp
16.00 - ost. clementin
19.45 - renskav
21.00 - ost

Alldeles för mycket ost idag, men det har varit brutalt körigt och då får man ta det som finns till hands...

Inga kommentarer: