tisdag 18 maj 2010

Lite på glid :(

Det har varit en lång helg med mycket god mat och trevligt umgänge! Tyvärr medför det lite brist på motivation och svårigheter att hinna med träningen :(
Jag hoppade faktiskt över invägningen i går, inte bara pga helgens synder, utan oxå pga enorm svullnad i väntan på mensen. Jag kommer att få ligga i hårt för att väga in utan viktuppgång på fredag!
Har i alla fall bokat in en spinningklass i kväll. Hoppas innerligt att det är en bra instruktör - jag pallar inte om det inte är kul, jag går! Ska försöka passa på att köra en cirkel oxå när jag ändå är på gymet :)

11.10 - torskrygg, smör, broccoli, morot, gurka, ost, päron
14.00 - ost, äpple
17.00 - päron, biff stroganoff
20.15 - makrill, turkisk yoghurt, fröblandning

Körde spinningklassen, men tog ut mig fullkomligt så det blev ingen cirkel :( Är dock nöjd ändå :) Att köra slut sig på spinning innebär en relativt bra instruktör...

Fett: 85g  Protein: 126g  Kolhydrater: 89g  Kcal: 1677

Inga kommentarer: