tisdag 15 juni 2010

Sjuk :(

Har stått ute och arbetat i trädgården hela helgen och det har definitivt inte varit övervägande sol. Hostan har kommit krypande och blir bara värre... Varje hostattack viker mig dubbel för att ryggen klappar ihop. Blir inte bättre av att jag hade lite känningar efter fredagens pass. Vet inte vad som gjorde det. Kanske lång tid i startposition i ryck, men troligtvis snarare en kombination av taskig stabilitet under hoppen och begynnande infektion i kroppen. Skräp!
Försökte träna lite med Stina idag, men en runda på 10 kippade ring rows ledde till 15 min hostattack, så jag la ner :(
Coachade Stina istället. Hon har verkligen kommit igång med CrossFit nu och varje pass ser bättre ut än det innan. Idag fixade hon toes to bar och körde grymt snygga ring rows med kipp!



Har tagit tag i min periodiska fasta idag. Ska försöka hålla mig till ett fem timmars ätfönster. Idag gick det hur bra som helst :) Åt sista målet kl 22.00 i går kväll och middag kl 18.30 idag. Det blir 20.5 timmars fasta!! Läk kroppjävel, läk :)

18.30 - kålpanna med lingonsylt (typ som denna, men hoppa över att köra den i ugnen)

Inga kommentarer: