tisdag 29 juni 2010

Gratispass på CFN

Dålig ryggdag. Stel, öm, tight.
Var i alla fall med på lunchklassen på Nordic.

WU:
500 m rodd
lite pinne
400 m rodd

Körde tillsammans med Stina:
Front squat 8-8-8-8-8 (med vändning ifrån golv)
10-20-30-35-40
Hade nog kunnat öka lite till.

AMRAP på 15 min
15 airsquats
5 modifierade inverted burpees (armhäv istället för handstående - ligg på rygg, upp och stå, ner i armhävning)

14 varv
Tungt i benen, fruktansvärt varmt och dumma byxor...

17.00 - äpple, kyckling cashewnötter
19.00 - mandlar, ost
20.30 - knäcke, smör, ost & ost

Måste nog anpassa fastan efter hur hårt jag tränar. Var svimfärdig och illamående när jag väl skulle äta. Fick ligga i soffan och vänta på att kroppen skulle reagera på äpplet innan jag pallade att sätta mig upp och äta... I morgon blir det nog lunch...

Inga kommentarer: