fredag 18 juni 2010

Smygträning :)

Fick ett gäng avbokningar idag - vilket ju är att föredra när man har nio inbokade klienter... Mitt hål inföll sig samtidigt som Stina skulle träna, så jag coachade henne igenom Annie (behöver jag säga att hon gjorde en fantastiskt bra prestation för att aldrig ha kört passet förut...) Grymt bra på double unders och mestadels huvudet som bråkar med sit ups. Nästa gång lär hon slå tiden med hästlängder!
Jag hade tänkt köra lite bollträning - men ändrade mig och körde lite split stötar. Hade inga stora förväntningar, men lyckades ändå få upp 60 kg. Nej, snyggt var det inte - men jag sträckte vaden i stöten innan... Ligger fortfarande 5 kg efter mitt PB :( (som förvisso sattes lång innan mitt diskbråck...)

Split Jerk 55 kg


Split Jerk 60 kg (ful)


Hittade denna fantastiska film på Claes Wallenberg: Knees to bar!


17.00 - nötter
18.15 - tomatsoppa, mozarella, crûtonger, vin
21.30 - ost

Inga kommentarer: