onsdag 20 april 2011

Tungt och bökigt idag :(

Träning på jobbet idag, vilket innebär att jag hittar på ett pass och sen hänger ett helt gäng på! Idag insåg jag redan innan vi körde igång att det inte skulle funka med det planerade passet så det blev till att decimera lite...

UV:
2 x 500 m rodd i lugnt tempo

Hann inte mer  och det kändes under passet :(

4 varv
10 uppspark till handstående + neg HSPU
20 gående utfall m 10 kg ö h
10 "hip thrust" burpee (utan armhävning)
20 mountain climbers
10 jumping squats

Tog ingen tid, men det var väldigt jobbigt idag :( Pallade bara typ 6 neg HSPU, sen började huvudet ta alltför mycket stryk, så det fick bli bara uppspark därefter. Utfall tunga, burpees inget bra för mina fogar. Squats och mountain climers bara jobbigt!

Att vissa dagar kan kännas så tunga?! Normalt sett så hade jag ändrat passet så fort jag märkt att det inte funkade något bra med kroppen, men det blir så struligt när man är 5 pers som kör... Fullkomligt idiotisk att köra på! Hoppas inte kroppen tagit alltför mycket stryk...  Nya tag i morgon!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hur känns kroppen idag? 4 varv! Mycket bra =)

Jonna sa...

Förvånansvärt bra :) I väntan på träningsvärken...
Pallar nog ett pass på Nordic efter lunch!