tisdag 26 april 2011

Mjukt & mesigt!

Har inte rört på mig sen i torsdags. Det kom liksom lite påsk i vägen. Mycket att stå i och allmänt trött och öm. Att sen rygg och bäckene blir sämre ju längre tid som går utan träning har jag liksom förträngt...

Alltså, dags att börja röra på lekamen igen idag!

UV
2 x 500 m rodd
2:16
2:04

Känns redan bättre efter bara lite rodd...

Därefter
Wood chops i kabeln
10-10-10-10-10-10
25-30-35-40-45-50 kg

Deadlift + enarmsrodd i kabel
10/10-10/10-10/10
25-30-35 kg

3 x 20 sit ups m ankrade fötter (högt tempo)

Löjligt lite träning, men alldeles lagom idag!
I morgon är det tillbaka till CFN som gäller!

8 kommentarer:

Claes sa...

Välkommen hem från påskledigheten!

Definitivt dags att köra ett pass ihop snart;-)
Säg till när vi ska ta tag i ryggen också...kul att träningen hjälper, dock!

Kram / C

Jonna sa...

Om det ändå vore så väl att jag varit bortrest... Ja, vi måste få till ett pass! Kanske ska försöka ses i Bromma någon dag. Typ söndag?

krgi sa...

Då vill jag hänga på!!!

Jonna sa...

Låter som en bra idé! Claes? Gärna eftermiddag! 16?

Martina sa...

Jag vill också vara med och träna när ni är där i mina hoods! :)

Claes sa...

Låter skitkul - dock måste jag kolla hur det skall gå till...undervisar lördag och söndag, enligt schema 8-17 och har sen en träningskund kl 17.30 på söndag.
Tror dock att det kommer att bli färre timmar på skolan då det är en liten grupp elever...
Kan vi bestämma definitivt på lördag kväll?

krgi sa...

Söndag 1a maj är det stängt på SATS Bromma...

Claes sa...

Vi kan köra på BRomma Wellness i så fall - jag meddelar ikväll om det funkar för mig tidsmässigt...