söndag 26 juni 2011

Lite handstående


Var på Nordic i torsdags. Det tenderar att gå lite väl lång tid mellan träningspassen just nu, men kroppen är lite bökig och vi har fullt upp med att rensa hemma inför visning och försäljning.
Hade turen att komma dit samtidigt med Jenny och Ellinor - som ju förvisso kör på en helt annan nivå än vad jag gör, men som rättfärdigar att jag bara sitter och tittar :)

UV
500 m rodd
2:11

Ett par pull ups, back squat, OHS, töj

Jo, magen är lite i vägen i rodden. Dessutom märks det att jag inte riktigt har kontakt med magmusklerna då det är tungt att hålla emot när man lutar bakåt!

OHS
20 kg - 10
25kg - 10
30 kg - 10
30 kg - 10
35 kg - 5
35 kg - 5

Dålig balans! Lätt att falla fram på tå :( 35 kg är egentligen inte tungt, men det mesta ter sig bökigt!

Rundade av med lite handstående - som fortfarande inte är några som helst problem :) Enhands går bra på vänster, men jag fegar ur när jag ska byta till höger...

Inga kommentarer: